مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 ساعت 23:152021-04-25پزشكي

افتتاح بخش سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از افتتاح بخش سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا(ع) جهت خدمات دهی به بیماران حاد تنفسی در اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل،شهرام حبیب زاده اظهار کرد: در پنجمین روز از هفته سلامت، بخش سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل به بهره برداری رسید.

وی افزود: دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام رضا(ع)، 16 مولتی اسلایس و جزو دستگاه های پیشرفته و معتبر جهانی است که از محل پروژه ICERP ( پاسخ به فوریت کووید19 ) تامین و برای خرید، آماده سازی محل پروژه و تجهیزات جانبی از جمله UPS، اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان هزینه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: دستگاه اکسیژن ساز این بیمارستان نیز که دارای ظرفیت 616 لیتر بر دقیقه بوده با اعتباری بالغ بر 2/5 میلیارد تومان نصب و راه اندازی شد.

حبیب زاده از افتتاح بخش اورژانس مامایی بیمارستان علوی اردبیل نیز خب داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه اورژانس مامایی قبلا دارای 4 تخت بود بعد از توسعه و بهسازی و افزایش فضای فیزیکی، تعداد تخت ها به 8 تخت افزایش یافته و در خدمت هم استانی های عزیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح بخش سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل

افتتاح بخش سی تی اسکن و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان امام رضا(ع) اردبیل