مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:152021-04-25اقتصادي

70 درصد خانه های روستایی ساوه مقام نیستند


رییس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی ساوه گفت: تنها 30 درصد خانه های روستایی این شهرستان به لحاظ سازه ای و مصالح بکار رفته مقاوم هستند و بیشتر خانه های روستایی به دلیل ساخت و سازهای غیرمجاز، - محمدکاظم آب پیکر در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساوه با بیان اینکه بنیاد مسکن می تواند در زمینه اجرای طرح های انبوه سازی موفق عمل کند، کاهش تراکم واحدهای مسکونی و استفاده بهینه از زمین را از جمله ویژگی های طرح های انبوه سازی نام برد.

وی اظهارداشت: توسعه فعالیت های انبوه سازی در بخش مسکن همچنین به مقاوم سازی ساختمان ها کمک می کند و هم اکنون طرح انبوه سازی مسکن در شهرهای نوبران ـ غرق آباد ـ  روستای یاتان ـ روستای یولاق (در اراضی بنیاد مسکن) اجرا می شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساوه گفت: این مهم در شهر نوبران برای  30 واحد با 75 درصد پیشرفت فیزیکی، غرق آباد 104 واحد با 10 درصد، یاتان 70 واحد با 45 درصد و یولاق 48 واحد با 50 درصد در اراضی بنیاد مسکن این شهرستان اجرا شده است.

آب پیکر در خصوص طرح مقاوم سازی مسکن روستایی در سال گذشته نیز افزود: در این راستا از 381 نفر معرفی شده به بانک 322 مورد منجر به انعقاد قرارداد شده و عملیات اجرایی شروع شده و 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد خانه های روستایی ساوه مقام نیستند

70 درصد خانه های روستایی ساوه مقام نیستند