مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-26بين الملل

بازگشت فضانوردان «کرو-1» به زمین


در تاریخ 28 آوریل (چهارشنبه)، فضاپیمای اسپیس ایکس کرو دراگون (SpaceX Crew Dragon) از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) با چهار فضانورد به زمین سفر خواهد کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی در تاریخ 28 آوریل (چهارشنبه)، فضاپیمای اسپیس ایکس کرو دراگون (SpaceX Crew Dragon) از ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) با چهار فضانورد به زمین سفر خواهد کرد.

به نقل از نیوز، این بازگشت به معنای پایان ماموریت فضانوردان کرو-1 اولین ماموریت خدمه کرو دراگون است و ناسا خروج از ایستگاه فضایی و فرود فضانوردان را در اقیانوس در سواحل فلوریدا پخش خواهد کرد.

چهار فضانوردی که به زمین بازمی گردند، مایکل هاپکینز (Michael Hopkins)، ویکتور گلاور (Victor Glover)، شانون واکر (Shannon Walker) و سوییچی نوگوچی (Soichi Noguchi) از آژانس کاوش های هوافضای ژاپن هستند.

این چهار نفر پس از یک پرواز آزمایشی موفق در نوامبر سال گذشته، برای اولین ماموریت عملیاتی خود در کرو دراگون بودند و از آن زمان در ایستگاه فضایی بین المللی زندگی می کنند و در پروژه هایی مانند به روزرسانی سیستم برق ایستگاه شرکت کردند.

این ماموریت شامل چندین راهپیمایی فضایی و آماده سازی ایستگاه برای آرایه های خورشیدی جدید بود که در اواخر امسال نصب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت فضانوردان «کرو-1» به زمین

بازگشت فضانوردان «کرو-1» به زمین