مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-04-26اقتصادي

تجهیز پایگاه های سلامت از محل جرائم دیرکرد اقساط


مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد از توزیع 224 قلم تجهیزات پزشکی بین پایگاه های سلامت استان با تامین اعتبار از محل جرائم دیرکرد اقساط خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران استان یزد از توزیع 224 قلم تجهیزات پزشکی بین پایگاه های سلامت استان با تامین اعتبار از محل جرائم دیرکرد اقساط خبر داد.

امیر حسینی در این باره گفت: امسال بانک مهر ایران در راستای مسؤلیت های اجتماعی خود برای نخستین بار در کشور با اختصاص بودجه ای بالغ بر 130 میلیارد ریال از محل وجه التزام(جریمه دیرکرد اقساط) و از طریق انعقاد تفاهم نامه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اقدام به خرید اقلام مورد نیاز در زمینه پیشگیری درمان و کنترل بیماری کووید-19 در طرح شهید سلیمانی کرده است.

وی افزود: در طرح مذکور در حدود 15 هزار قلم تجهیزات پزشکی شامل دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، دستگاه ضد عفونی کننده UV ، دستگاه تب سنج لیزری و دستگاه پالس اکسی متر بین 126 مرکز منتخب و پایگاه سلامت در سراسر کشور توزیع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی بانک مهر ایران در استان یزد، حسینی در پایان خاطرنشان کرد: در استان یزد نیز در حدود 224 قلم تجهیزات پزشکی شامل 17 دستگاه کپسول اکسیژن و متعلقات، تعداد 17 دستگاه ضد عفونی کننده UV، تعداد 95 دستگاه تب سنج لیزری و تعداد 95


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجهیز پایگاه های سلامت از محل جرائم دیرکرد اقساط

تجهیز پایگاه های سلامت از محل جرائم دیرکرد اقساط