مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-04-26پزشكي

قرنطینه مسافران در هتل فرودگاهی و آمادگی برای نقاهتگاه کرونا


هنوز از هیچ هتلی به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونا استفاده نشده است، اما مسافران ورودی به ایران در صورت نیاز در هتل های فرودگاهی قرنطینه می شوند.

- رییس جامعه هتلداران ایران گفت: هنوز از هیچ هتلی به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونا استفاده نشده است، اما مسافران ورودی به ایران در صورت نیاز در هتل های فرودگاهی قرنطینه می شوند.

به دنبال افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور و کمبود فضای نگهداری از بیماران و استفاده از سالن های ورزشی و احداث بیمارستان های صحرایی، جمشید حمزه زاده از اعلام آمادگی دوباره هتل ها برای تبدیل به نقاهتگاه بیماران کرونایی خبر داد و به ایسنا گفت: این آمادگی در هتل ها وجود دارد که در هر یک از استان ها، حداقل یک هتل به وزارت بهداشت معرفی شود تا در صورت نیاز نقاهتگاه شود.

او درباره هزینه استفاده از هتل به عنوان نقاهتگاه اظهار کرد: قرار شده این هزینه با توافق مدیر هتل با دانشگاه علوم پزشکی هر شهرستان تعیین شود.

حمزه زاده همچنین درباره محل نگهداری مسافران ورودی به کشور گفت: درحال حاضر مسافرانی که وارد ایران می شوند با نظارت وزارت بهداشت و در صورت نیاز در دو هتل مقابل فرودگاه بین المللی تهران قرنطینه می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه مسافران در هتل فرودگاهی و آمادگی برای نقاهتگاه کرونا

قرنطینه مسافران در هتل فرودگاهی و آمادگی برای نقاهتگاه کرونا