مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-04-26ورزشي

واکنش کمیته انضباطی بسکتبال به عدم حضور مهرامی ها روی سکو: گزارشی ندیدیم!


رییس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال گفت: اگر گزارشی درمورد حرکت مهرامی ها دریافت کنیم، پس از بررسی و تطبیق عمل آن ها با آیین نامه ها، در صورت تخلف بودن تصمیم گیری می کنیم.

- واکنش کمیته انضباطی بسکتبال به عدم حضور مهرامی ها روی سکو: گزارشی ندیدیم! رییس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال گفت: اگر گزارشی درمورد حرکت مهرامی ها دریافت کنیم، پس از بررسی و تطبیق عمل آن ها با آیین نامه ها، در صورت تخلف بودن تصمیم گیری می کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از آنکه تیم بسکتبال مهرام تهران با باخت مقابل شهرداری گرگان عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، مسئولان، کادرفنی و بازیکنان این تیم برای دریافت مدال های نقره خود و جوایز تیم دوم، در مراسم اختتامیه حاضر نشدند تا سکوی دوم خالی بماند.

به این ترتیب صحبت هایی درباره برخورد کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با این حرکت مهرامی ها مطرح شد که منصور اردستانی رییس کمیته انضباطی فدراسیون در این مورد اظهار نظر کرد.

اردستانی درباره این موضوع به ایسنا گفت: در ارتباط با موضوعات مختلف رسیدگی کمیته یا بر اساس گزارشات مقامات رسمی مسابقه است و یا بر اساس یافته ها و مشاهدات عینی اعضا کمیته صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کمیته انضباطی بسکتبال به عدم حضور مهرامی ها روی سکو: گزارشی ندیدیم!

واکنش کمیته انضباطی بسکتبال به عدم حضور مهرامی ها روی سکو: گزارشی ندیدیم!