مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 03:552021-04-26اقتصادي

68 درصد قنوات بیرجند شناسنامه دار شدند


مدیر جهاد کشاورزی بیرجند اظهار کرد: در چهار ماه اخیر 68 درصد قنوات شهرستان بیرجند در سامانه اطلاعات مکانی قنوات کشور ثبت و شناسنامه دار شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر جهاد کشاورزی بیرجند اظهار کرد: در چهار ماه اخیر 68 درصد قنوات شهرستان بیرجند در سامانه اطلاعات مکانی قنوات کشور ثبت و شناسنامه دار شد.

محمدعلی محمدی، یکشنبه شب 5 اردیبهشت به رسانه های گروهی گفت: این شهرستان با دارا بودن هزار68 درصد قنوات بیرجند شناسنامه دار شد و 770رشته قنات و معادل 28درصد کل قنوات استان، رتبه اول را از لحاظ تعداد قنات دراستان دارا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در مدت چهار ماهه اخیر 1202 رشته قنات یعنی حدود 68 درصد قنوات در سامانه اطلاعات مکانی قنوات کشور (qanat.

jky.

ir) ثبت و شناسنامه دار شده است.

مدیر جهاد کشاورزی بیرجند با بیان اینکه، حفظ و حراست از قنوات به عنوان میراث ماندگار گذشتگان در حوزه آب و کشاورزی از اهمیت بسیار بالایی در عمران و آبادانی منطقه برخوردار است، گفت: در همین راستا از آمار ثبت شده در سامانه اطلاعات مکانی قنوات به منظور برنامه ریزی دقیقتر در خصوص حفاظت قنوات استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ازین پس تخصیص اعتبار برای قنواتی لحاظ می شود که در سامانه مذکور اطلاعاتشان ثبت شده باشد از تمام مالکان قنوات شهرستان خواست تا با مراجعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

68 درصد قنوات بیرجند شناسنامه دار شدند

68 درصد قنوات بیرجند شناسنامه دار شدند