مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-04-26بين الملل

رهاسازی آب با دبی 100 لیتر در ثانیه از مخزن شورابیل به رودخانه بالیقلوچای اردبیل


مدیر امور منابع آب شهرستان اردبیل از رهاسازی آب با دبی 100 لیتر در ثانیه از مخزن شورابیل به رودخانه بالیقلوچای خبر داد.

- در پی انتشار گزارش فاجعه زیست محیطی در رودخانه بالیقلوچای اردبیل در ایسنا؛ رهاسازی آب با دبی 100 لیتر در ثانیه از مخزن شورابیل به رودخانه بالیقلوچای اردبیل ایسنا/اردبیل مدیر امور منابع آب شهرستان اردبیل از رهاسازی آب با دبی 100 لیتر در ثانیه از مخزن شورابیل به رودخانه بالیقلوچای خبر داد.

حمید فضائلی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مشکلات پیش آمده در رودخانه بالیقلوچای اردبیل و انتشار گزارشی با عنوان فاجعه زیست محیطی در رودخانه بالیقلوچای اردبیل ، گفت: سال 1400 با کاهش شدید نزولات جوی و افزایش دمای هوا در شرایطی آغاز شد که به دلیل وقوع پاندمی کرونا ویروس مصرف آب شرب و بهداشت نیز به شدت افزایش یافته است.

وی اضافه کرد: بطوریکه ورودی سد مخزنی یامچی به عنوان تنها منبع تأمین آب شرب شهرستان اردبیل نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 70 درصد کاهش و مصرف آب شرب در فروردین سالجاری نسبت به سال گذشته 13 درصد و نسبت به میانگین بلند مدت 63 درصد افزایش یافته است.

فضائلی تصریح کرد: همچنین به دلیل عدم وقوع بارندگی مؤثر از ابتدای سال تاکنون و افزایش دمای هوا، تقاضای آب کشاورزی و نیاز به عملیات آبیاری اراضی زراعی و باغی نیز یک ماه زود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی آب با دبی 100 لیتر در ثانیه از مخزن شورابیل به رودخانه بالیقلوچای اردبیل

رهاسازی آب با دبی 100 لیتر در ثانیه از مخزن شورابیل به رودخانه بالیقلوچای اردبیل