مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:202021-04-26ورزشي

نتیجه مذاکره آفریقای جنوبی با کی روش اعلام شد


در حالی که قرار بود اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی (SAFA) روز شنبه (4 اردیبهشت) سرمربی جدید تیم ملی این کشور را معرفی کند، این اتحادیه با انتشار بیانیه ای رسمی اعلام کرد به دلیل محدودیت های سفر در این کشور که در نتیجه شیوع ویروس کرونا وضع شده، معرفی سرمربی جدید بافانا بافانا به هفته آینده موکول می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، رسانه های آفریقای جنوبی در هفته اخیر از بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت مربیگری بافانا بافانا خبر داده بودند اما حالا خبر می رسد که او برای هدایت این تیم با SAFA به توافق نرسیده است.

طبق گزارش سایت ساندی ورلد آفریقای جنوبی، پس از اینکه پیتسو موسیمانه و بنی مک کارتی از لیست کاندیداهای مدنظر فدراسیون آفریقای جنوبی کنار رفتند، کارلوس کی روش به عنوان گزینه اصلی کمیته فنی این فدراسیون برای هدایت بافانا بافانا انتخاب شد، کسی که قرار بود جانشین مولفی نتسکی شود که پس از ناکامی در رساندن تیم ملی آفریقای جنوبی به مرحله پایانی مسابقات جام ملت های آفریقا 2021 از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.

بر اساس گزارش این سایت در حالی که فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی می گوید در مورد کارلوس کی روش مساله پول نبوده است اما استخدام این مربی پرتغالی برای این فدراسیون خیلی گران تمام می شد چرا که او درخواست رقمی حدود 3.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه مذاکره آفریقای جنوبی با کی روش اعلام شد

نتیجه مذاکره آفریقای جنوبی با کی روش اعلام شد