مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:252021-04-26سياسي

ورود کشتی هایی از مبداء هند به بندر امام


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: کشتی هایی از مبداء هند بعضا وارد بندر امام خمینی(ره) می شوند که اقدامات و دستورالعمل های خاص بهداشتی در خصوص همه آن ها انجام می شود.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: کشتی هایی از مبداء هند بعضا وارد بندر امام خمینی(ره) می شوند که اقدامات و دستورالعمل های خاص بهداشتی در خصوص همه آن ها انجام می شود.

عادل دریس در گفت وگو با ایسنا، در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای کنترل بنادر و مرزهای دریایی خوزستان در خصوص ورود کشتی های هندی اظهار کرد: با توجه به تصمیمات اتخاذشده، قرار است همه کشتی هایی که از مبادی بنادر هند به بندر امام وارد می شوند، شناسایی و رصد شوند.

وی افزود: به این منظور، زمان ورود و پهلوگیری کشتی های از مبدا هند، به مرکز پاس کشتی ها اعلام خواهد شد تا کار قرنطینه و سایر تمهیدات لازم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی برای این کشتی ها و خدمه شان اجرایی شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به راهنما و کلیه نفراتی که با کشتی های از مبداء هند در ارتباط کاری هستند نیز هشدارهای بهداشتی ارائه خواهد شد که این اقدام با توجه به شیوع کرونای هندی و به منظور جلوگیری از ورود این گونه ویروس، در بندر امام خمینی(ره) خوزستان اجرایی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کشتی هایی از مبداء هند به بندر امام

ورود کشتی هایی از مبداء هند به بندر امام