مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-04-26سياسي

قتل‎ های زنجیره ای به روایت هاشمی


درباره قتل ها، گزارش بازجویی ها را دادند؛ آقایان موسوی و صادق [مهدوی= مهرداد عالیخانی]، آقای دُری [وزیر اطلاعات] را متهم می کنند که مطلع و راضی بوده و آقای دری، - منکر است و انتظار دارد که رهبری و من کمک کنیم که به ایشان ختم نشود.

تازه ترین خاطرات روزنوشت سال 1377 آیت الله هاشمی رفسنجانی با عنوان در جست وجوی مصلحت پنجشنبه این هفته، در مراسمی در خانه موزه هاشمی رونمایی می شود؛ مجلدی که با دستگیری غلامحسین کرباسچی در ابتدای سال آغاز شده و با کتک زدن وزیر ارشاد، استیضاح وزیر کشور و قتل های زنجیره تداوم می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهرشاد ایمانی در شرق؛ عماد هاشمی، مدیرعامل دفتر نشر معارف انقلاب، درباره این کتاب می گوید: این کتاب حاوی روایتی متفاوت و بعضا بازگونشده از پشت پرده برخی از اتفاقات مهم کشور در سال 1377 است که از جمله آنها به قتل های زنجیره ای، دادگاه آقای کرباسچی، برکناری وزیر کشور، حصر آیت الله منتظری، حمله به وزیر ارشاد و وزیر کشور در مراسم تشییع شهدا و تلاش های پیدا و پنهان برای مذاکره با آمریکا و رویدادهای دیگر می توان اشاره کرد .

عماد هاشمی با بیان اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی از ابتدای سال 1360 تا یک روز پیش از رحلت، خاطرات روزانه خود را ثبت کرده است، گفت: پیش از این خاطرات 17 سال منتشر شده بود و امسال هجدهمین جلد از این خاطرات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل‎ های زنجیره ای به روایت هاشمی

قتل‎ های زنجیره ای به روایت هاشمی