مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-04-26اجتماعي

توسعه اکوسیستم نوآوری استان یزد با استفاده از ظرفیت موقوفات


استفاده از ظرفیت موقوفات در جهت توسعه اکوسیستم نوآوری استان یزد در نشستی با حضور مسئولان پارک علم فناوری یزد با متولیان اوقاف و امور خیریه کشور و استان مورد بررسی قرار گرفت.

- ایسنا/یزد استفاده از ظرفیت موقوفات در جهت توسعه اکوسیستم نوآوری استان یزد در نشستی با حضور مسئولان پارک علم فناوری یزد با متولیان اوقاف و امور خیریه کشور و استان مورد بررسی قرار گرفت.

محمد مهدی لطفی رییس پارک علم و فناوری یزد در این نشست ضمن تاکید بر اهمیت استفاده از ظرفیت های موقوفات در حوزه علم و فناوری، گفت: یکی از مشکلات پارک علم و فناوری یزد، کمبود فضا برای شرکت های توسعه یافته و شرکت های متقاضی استقرار است.

وی افزود: در این زمینه مجوز ایجاد پهنه فناوری اقبال در محدوده گسترده اطراف پارک علم و فناوری یزد اخذ شده و اداره اوقاف می تواند از طریق ایجاد ساختمان هایی در این محدوده و اجاره آن به شرکت های فناور، علاوه بر کسب درآمد، به اکوسیستم نوآوری استان کمک کند.

لطفی سرمایه گذاری در طرح های حوزه دانش بنیان را یکی دیگر از راه های همکاری مجموعه پارک و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان دانست و گفت: سرمایه گذاری در برخی طرح های حوزه دانش بنیان با ریسک همراه است و ما می توانیم سبدی از مجموعه این طرح ها را در اختیار اوقاف قرار دهیم تا ریسک سرمایه گذاری کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه اکوسیستم نوآوری استان یزد با استفاده از ظرفیت موقوفات

توسعه اکوسیستم نوآوری استان یزد با استفاده از ظرفیت موقوفات