مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-26اقتصادي

مرغداران خراسان رضوی رغبتی به تولید تخم مرغ ندارند


مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار خراسان رضوی با اشاره به مشکلات صنعت تخم مرغ در استان گفت: به دلیل دلسردی مرغداران از وضعیت موجود در این صنعت خراسان رضوی که همواره رتبه اول تولید تخم مرغ در کشور را دارا بود در سال گذشته 25 درصد کمتر از سال 98جوجه ریزی داشته است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل اتحادیه مرغداران مرغ تخم گذار خراسان رضوی با اشاره به مشکلات صنعت تخم مرغ در استان گفت: به دلیل دلسردی مرغداران از وضعیت موجود در این صنعت خراسان رضوی که همواره رتبه اول تولید تخم مرغ در کشور را دارا بود در سال گذشته 25 درصد کمتر از سال 98جوجه ریزی داشته است.

سیدحسین موسوی نژاد در گفت وگو با ایسنا در خصوص وضعیت تولید تخم مرغ در استان و موانع بر سر راه تولید تخم مرغ اظهار کرد: از ابتدای سال 99 بحران جدی برای تامین خوراک دام به وجود آمد و این موضوع بارها به اطلاع مسئولین در استان رسانده شد که مرغداران برای تامین خوراک مورد نیاز برای مرغ دچار مشکل هستند.

وی افزود: چند ماه بعد مصادف با ماه رمضان سال 99 قیمت تخم مرغ به شدت کاهش پیدا کرد در نتیجه برای حل این مشکل خواستار صادرات تخم مرغ شدیم تا بدین وسیله مرغداران دچارمشکل نشوند اما متاسفانه باز هم این مشکلات جدی در نظر گرفته نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرغداران خراسان رضوی رغبتی به تولید تخم مرغ ندارند

مرغداران خراسان رضوی رغبتی به تولید تخم مرغ ندارند