مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-04-26ورزشي

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور/ هتریک برد برای فولاد و تداوم ناکامی آیندگان


فولاد و آیندگان هرمزگان در هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور، مقابل رقیبان خود، به ترتیب صاحب برد و تساوی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته دهم رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور شب گذشته ( 5 اردیبهشت ماه ) پیگیری شد و با یک برد و یک تساوی برای نمایندگان استان همراه بود.

فولاد هرمزگان 3 - فولاد زرند کرمان 0 در بندرعباس فولادی های هرمزگانی مقابل همنام کرمانی خود با 3 گل به پیروزی رسیدند.

این پیروزی در حالی برای شاگردان عباس روزپیکر بدست آمد که فولادی ها بازی را تهاجمی آغاز نمودند و پس از خلق چند موقعیت گلزنی در دقیقه 6 بازی، آرش دهقانی با فریب دروازبان و ضربه بغل پا گل اول بازی را به ثمر رساند.

پس از گل اول، عطش گلزنی فولادی ها بیشتر شد و فقط یک دقیقه زمان نیاز داشتند تا متین قادری گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند و نیمه اول با حساب 2 بر 0 به سود فولاد هرمزگان به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم دو تیم موقعیت های متعددی برای گلزنی داشتند تا جایی که متین قادری تا پای دو گله شدن پیش رفت اما توپ او به تیر دروازه برخورد کرد.

فولاد زرند کرمان که چیزی برای از دست دادن نداشت با 5 نفره کردن تیم، قصد کم کردن اختلاف گل را داشت که پس از توپ ربایی امیر رضا خون جهان و ضربه مستقیم او، گل سوم فولاد هرمزگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور/ هتریک برد برای فولاد و تداوم ناکامی آیندگان

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور/ هتریک برد برای فولاد و تداوم ناکامی آیندگان