مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-04-26سياسي

کوه پارک مشهد؛ طرحی که بد اجرا شد


پروژه «کوه پارک» اگر بر همین سیاق به پایان برسد یک کوه پارک بی قواره زشت را شهردار و شورای شهر فعلی مشهد از خود به یادگار خواهند گذاشت.

- ایسنا/خراسان رضوی پروژه کوه پارک اگر بر همین سیاق به پایان برسد یک کوه پارک بی قواره زشت را شهردار و شورای شهر فعلی مشهد از خود به یادگار خواهند گذاشت.

حسین ثنایی نژاد، عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی، در یادداشتی درخصوص طراحی کوه پارک مشهد، آورده است: از دور که آبشار مصنوعی ساخته شده ای را دیدم گمان کردم سنگ هایی را آنجا دپو کرده اند برای ساختن سازه ای! ازنزدیک اما سنگ های نافرمی را دیدم که انگار روی هم ریخته اند و اصلا به آبشار نمی ماند! گویا طراح، تصویب کننده و ناظر هرگز آبشاری را از نزدیک ندیده اند! در آن سو نقش هایی را با سنگ بر یک دیواره تعبیه کرده اند.

بیشتر به این می ماند که کودکی آنها را روی کاغذی کشیده و بنایی ناشی آن را اجرا کرده باشد.

پیاده روها و نیمکت های سنگی هم خیلی بد و نامرغوب اجرا شده اند، تندیس فرشته مرد، مجسمه یک زن و شوهر که بیشتر به نظر می رسد با هم قهر باشند و ستون هایی که معلوم نیست چه هویتی را باز می تابانند در چشم انداز یک زیر گذر نیز حدیث دیگری ست که آدم را نگران می کند طراحان و مجریان این پروژه عظیم در چه عوالمی سیر می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوه پارک مشهد؛ طرحی که بد اجرا شد

کوه پارک مشهد؛ طرحی که بد اجرا شد