مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-04-26ورزشي

توهین مهرام در فینال لیگ بسکتبال ماست مالی می شود


مهرام بعداز شکست در فینال لیگ بسکتبال مقابل شهرداری گرگان روی سکوی دوم حاضر نشد تا به جامعه بسکتبال و تیم حریف توهین کرده باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این اقدام بسیار واضح مقابل دوربین های تلویزیونی و خبرنگاران و عکاسان انجام شد و همه آن را دیدند اما گویا اعضای کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در آن لحظه خواب بودند و می گویند گزارشی هم نیامده است! رییس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال گفت: اگر گزارشی درمورد حرکت مهرامی ها دریافت کنیم، پس از بررسی و تطبیق عمل آن ها با آیین نامه ها، در صورت تخلف بودن تصمیم گیری می کنیم.

پس از آنکه تیم بسکتبال مهرام تهران با باخت مقابل شهرداری گرگان عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کرد، مسئولان، کادرفنی و بازیکنان این تیم برای دریافت مدال های نقره خود و جوایز تیم دوم، در مراسم اختتامیه حاضر نشدند تا سکوی دوم خالی بماند.

به این ترتیب صحبت هایی درباره برخورد کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال با این حرکت مهرامی ها مطرح شد که منصور اردستانی رییس کمیته انضباطی فدراسیون در این مورد اظهار نظر کرد.

اردستانی درباره این موضوع گفت: در ارتباط با موضوعات مختلف رسیدگی کمیته یا بر اساس گزارشات مقامات رسمی مسابقه است و یا بر اساس یافته ها و مشاهدات عینی اعضا کمیته صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین مهرام در فینال لیگ بسکتبال ماست مالی می شود

توهین مهرام در فینال لیگ بسکتبال ماست مالی می شود