مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-26پزشكي

بیش از 2 هزار نفر از کادر درمان در فسا واکسینه شده اند


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا اعلام کرد که تاکنون 2520 نفر اعضای کادر بهداشت و درمان، اورژانس، نظام پزشکی و دانشجویان بالینی در این شهرستان واکسن کرونا دریافت کرده اند و مابقی نیز روزهای آینده واکسینه خواهند شد.

- صادق مهدوی نیا گفت: از زمان اجرای طرح واکسناسیون کرونا تاکنون برای سه هزار و 894 نفر، واکسن کرونا تحویل دانشگاه علوم پزشکی فسا شده و 192نفر از بیماران خاص و صعب العلاج و 102 نفر از پاکبانان شهرداری و 50 نفر از جانبازان بالای 50 درصد واکسن دریافت کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی فسا، مهدوی نیا با اشاره به موج چهارم کرونا و روند فزاینده آن در شهرستان، اضافه کرد: وضعیت در شهرستان فسا همچنان خطرناک و نگران کننده است و طبق رنگ بندی اعلام شده وزارت بهداشت این شهرستان هم اینک قرمز است.

مهدوی نیا خاطرنشان کرد: از زمان بروز شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از 34 هزار تست پی سی آر در فسا انجام و بیش از 13 هزار مورد کرونای مثبت شناسایی شده و تعداد فوتی های ناشی از این ویروس مرگبار در شهرستان نیز 190 نفر بوده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا با بیان اینکه نباید اجازه دهیم گسترش و پیشرفت بیماری، مانع هرگونه کمک پزشکی و درمانی شود، از مردم درخواست کرد: در صورت داشتن هرگونه علایم سرماخوردگی، تب، سرفه، نفس ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 2 هزار نفر از کادر درمان در فسا واکسینه شده اند

بیش از 2 هزار نفر از کادر درمان در فسا واکسینه شده اند