مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-04-26سياسي

اجرای ویژه برنامه های بسیج و سپاه قم در هفته عقیدتی سیاسی


مسئول معاونت تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) برنامه های پیش بینی شده سپاه و بسیج استان قم را در هفته عقیدتی سیاسی تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام احمد احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران  ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و دومین سالگرد شهادت شهید استاد ی و فضای مجازی و همچنین گلباران مرقد شهید مطهری (در صورت امکان) از جمله برنامه های بسیج فرهنگیان است.

وی در خصوص برنامه ریزی های دیگر رده های سپاه قم تصریح کرد: همچنین معاونت روابط عمومی فراخوان مقاله نویسی با موضوع راهکار های مشارکت حداکثری در انتخابات و فراخوان عضویت در کانال تربیتی، اخلاقی و معرفتی در پیام رسان سروش را ایجاد کرده است.

احمدی ادامه داد: معاونت سیاسی سپاه استان نشست های بصیرتی را بصورت محدود  با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در رده های بسیج پیش بینی کرده است و معاونت فرهنگی اجتماعی فضا سازی سطح شهر را عهده دار است و همچنین در بخش معاونت فرهنگی و خانواده، برای خانواده ها برنامه هایی نیز پیش بینی شده است.

وی در پایان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده ویژه دانش آموزان گفت: برگزاری نقاشی در مقطع ابتدایی با موضوع ماه مبارک رمضان، امام علی (ع) و معلم، مسابقه خطاطی در مقطع متوسطه با موضوع یکی از ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه های بسیج و سپاه قم در هفته عقیدتی سیاسی

اجرای ویژه برنامه های بسیج و سپاه قم در هفته عقیدتی سیاسی