مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-04-26سياسي

جهاد دانشگاهی لرستان در پرورش گونه های سازگار گیاهان دارویی پیش قدم است


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشت گیاهان دارویی و پرورش نژادهای خوب و گونه های سازگار گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی لرستان پیش قدم است.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشت گیاهان دارویی و پرورش نژادهای خوب و گونه های سازگار گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی لرستان پیش قدم است.

دکتر مهرداد ویس کرمی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به بازدیدی که از مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی لرستان داشته، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از مراکزی است که در برخی عرصه ها نظیر پژوهش و گشودن راه های جدید و مسائل علمی سابقه خوبی دارد.

وی اضافه کرد: جهاد دانشگاهی یکی از رویش های انقلاب و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی در حوزه مطالعات و تحقیقات محسوب می شود.

ویس کرمی افزود: در مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی واقع در محل بام لرستان یک سری کارهای تحقیقاتی روی گیاهان دارویی در حال انجام است.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: در کشت گیاهان دارویی و پرورش نژادهای خوب و تعیین گونه های سازگار گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی لرستان پیش قدم است.

وی با بیان اینکه به لحاظ فضا و مکان کمبودهایی وجود دارد، ادامه داد: باید امکانات و فضای لازم در اختیار این نهاد در را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی لرستان در پرورش گونه های سازگار گیاهان دارویی پیش قدم است

جهاد دانشگاهی لرستان در پرورش گونه های سازگار گیاهان دارویی پیش قدم است