مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-04-26اقتصادي

رصد دقیق کشتی های ورودی به بندرامام خمینی از مبدأ هندوستان


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: برای جلوگیری از ورود کرونای هندی به کشور، همه کشتی های ورودی از مبادی بنادر هند به بندر امام خمینی، - شناسایی و کنترل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عادل دریس با بیان اینکه کار شناسایی و رصد همه کشتی هایی که از مبدا هندوستان وارد بندر امام خمینی می شوند در حال انجام است، افزود: تمامی اقدامات و دستورالعمل های خاص بهداشتی برای این کشتی ها، در بندر امام خمینی صورت می پذیرد.

دریس ادامه داد: در این رابطه، زمان ورود و پهلوگیری کشتی ها از مبدا هندوستان به مرکز پاس کشتی ها در بندر امام خمینی اعلام خواهد شد تا کار قرنطینه و سایر تمهیدات لازم در راستای رعایت شیوه نامه های بهداشتی برای این کشتی ها و خدمه آن ها اجرا شود.

وی افزود: کنترل وضعیت تندرستی خدمه کشتی های ورودی، نظارت بر تردد خدمه کشتی ورودی به خارج از کشتی و کنترل تردد کارگران تخلیه و بارگیری روی عرشه کشتی ورودی از جمله اقداماتی است که از لحظه ورود کشتی تا پهلوگیری آن در بنادر استان خوزستان انجام می شود.

دریس با تاکید بر اینکه اقدامات صورت گرفته در بندر امام خمینی با توجه به شیوع کرونای هندی و به منظور جلوگیری از ورود این گونه ویروس به کشور درحال انجام است، اضافه کرد: به راهنما و تمامی نفراتی که با کشتی های از مبدا هند در ارتباط کاری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد دقیق کشتی های ورودی به بندرامام خمینی از مبدأ هندوستان

رصد دقیق کشتی های ورودی به بندرامام خمینی از مبدأ هندوستان