مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-04-26سياسي

احتمال پیگیری قضایی اظهارات ظریف در فایل صوتی از سوی مجلس


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حق برای مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی محفوظ است که فایل صوتی ظریف را بررسی کند و اگر خلاف منافع ملی باشد نیاز به پیگیری حقوقی و قضایی خواهد داشت.

- زهره اللهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وزیر امورخارجه کشور اظهار داشت: اظهارات اخیر آقای ظریف در ارتباط با سیاست خارجی و دیپلماسی و همچنین شرایط منطقه و نقش سردار سلیمانی نشان از این مهم دارد که شخصی چون آقای ظریف به عنوان وزیر امور خارجه متوجه این موضوع نشده است که باید دیپلماسی در خدمت امنیت کشور و منافع ملی باشد و دیپلماسی سیاسی به خودی خود ارزشی ندارد مگر اینکه در خدمت منافع ملی و امنیت ملی قرار گیرد.

  وی افزود: هنر سردار سلیمانی این بود که توانست دیپلماسی ما را به خدمت منافع ملی و امنیت ملی بگیرد و ایشان با مدیریتی که داشتند و تعامل با وزارت خارجه توانستند تهدید علیه امنیت ملی و همچنین تهدید بزرگ یعنی داعش را در صدها کیلومتر آنطرف تر از مرزهای ایران متوقف و نابود کنند.

  اللهیان در همین باره اضافه کرد: قاعدتاً این گویای توانمندی یک فرمانده نظامی در سطح سردار سلیمانی است که متأسفانه امثال آقای ظریف همه چیز را در تعامل با غرب و مذاکره با غرب می بیند و دولت آقای روحانی از تجربیات گذشته هم متأسفانه درس نگرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال پیگیری قضایی اظهارات ظریف در فایل صوتی از سوی مجلس

احتمال پیگیری قضایی اظهارات ظریف در فایل صوتی از سوی مجلس