مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-04-26سياسي

فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ها با جدیت اجرا شود


باتوجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم و زمان افطار با شلوغی نانوایی ها مواجه هستیم باید تدابیری اندیشیده شود تا شرایط به گونه ای باشد که فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ها با جدیت رعایت شود.

- ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رشت گفت: باتوجه به اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم و زمان افطار با شلوغی نانوایی ها مواجه هستیم باید تدابیری اندیشیده شود تا شرایط به گونه ای باشد که فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ها با جدیت رعایت شود.

علی فتح اللهی صبح امروز در جلسه ستاد کرونای شهرستان رشت، با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین اولویت بشر سلامت جامعه است، اظهار کرد: کرونا نشان داد که شرایط سخت تری هم وجود دارد و خصوصا با شیوع انگلیسی کشور در وضعیت حادی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه در آخرین آمار 454 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون متاسفانه حدود 70 هزار نفر در کشور بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند که قطعا با ادامه عادی انگاری ها سلامت تمام مردم تهدید می شود، اگر واقعا دستورالعمل ها و فاصله گذاری اجتماعی رعایت شود، حتی یک مغاره هم تعطیل نمی شود.

فرماندار شهرستان رشت بیان کرد: وقتی پروتکل های بهداشتی در برخی مغازه ها رعایت نمی شود، مجبوریم برای حفظ سلامت جامعه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ها با جدیت اجرا شود

فاصله گذاری اجتماعی در نانوایی ها با جدیت اجرا شود