مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:252021-04-26پزشكي

افزایش بیماران بدحال کرونایی در همدان/ راه اندازی بیمارستان صحرایی در همدان


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به افزایش تعداد بیماران بدحال کرونا، از راه اندازی بیمارستان صحرایی برای بستری موقت بیماران در همدان خبر داد.

- ابراهیم جلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از راه اندازی بیمارستان صحرایی برای درمان بیماران مبتلا به داشته و تنها نیاز به دریافت دارو دارند به بیمارستان صحرایی مراجعه می کنند گفت: این بیماران روزانه برای دریافت دارو و معاینه و کنترل روند بیماری به بیمارستان صحرایی مراجعه می کنند که اگر شرایط حادی داشتند، بستری شوند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه تعداد مراجعین بیماران به بیمارستان بهشتی بالا بود و به همین خاطر فضایی را طرحی می کنیم تا از ظرفیت بیمارستان صحرایی بهره مند شویم افزود: این بیمارستان 30 تخت بستری خواهد داشت که بیماران با مراجعه به این مرکز بستری موقت و معاینه مجدد می شوند.

وی گفت: این افراد با دریافت دارو در صورت داشتن روند رو به بهبودی مرخص می شوند تا در منزل روند درمان را طی کنند و تنها مراجعات روزانه تا زمانی که نیاز به دارو دارند را داشته باشند.

جلیلی با تاکید به اینکه بیمارستان صحرایی بیشتر برای درمان بیماران تنفسی بیمارستان شهید بهشتی راه اندازی می شود و در ادامه روند کلینیک تنفسی است که اخیرا در این بیمارس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش بیماران بدحال کرونایی در همدان/ راه اندازی بیمارستان صحرایی در همدان

افزایش بیماران بدحال کرونایی در همدان/ راه اندازی بیمارستان صحرایی در همدان