مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:302021-04-26اجتماعي

شناسایی و جذب 840 دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از شناسایی و جذب 840 دانش آموز بازمانده از تحصیل در سال گذشته در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد علی واقعی صبح دوشنبه در نشست ستاد شورای عالی استان بیان کرد: در سال گذشته 840 دانش آموز بازمانده از تحصیل جذب و شناسایی شده اند.

وی خواستار همکاری انجمن ها، موسسات خیریه، شهرداری ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل شد و گفت: با برگزاری کارگاه های مهارت آموزی و فرهنگ سازی، می توان با پشتیبانی از تولید علم در مسیر ارتقای توانمندی های دانش آموزان استان مانع زدایی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا شهرداری ها می توانند با شاداب سازی مدارس و ایجاد فضای سبز، ضمن آموزش کاشت گل و گیاه به دانش آموزان، فضای فیزیکی مدارس را زیبا کنند.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی خانواده ها در روستاها و مناطق محروم، بیان کرد: از شهر داری ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا و انجمن ها خواستاریم در زمینه تهیه کتب درسی، نوشت افزار، البسه، کیف و کفش برای دانش آموزان محروم همکاری کنند.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای عالی در مناسبات نظام تعلیم و تربیت نقش بسزایی دارد، اظهار کرد: شورا رکن اساسی نظام تعلیم و تربیت و قوای کمکی در حوزه تصمیم گیری ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی و جذب 840 دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی

شناسایی و جذب 840 دانش آموز بازمانده از تحصیل در خراسان جنوبی