مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-04-26فرهنگي

تازه های اصفهان شناسی


رونمایی از نسخه الکترونیکی مجموعه مقالات محمد صدرهاشمی و کتاب های «چه وخدی بود» و «تذکره سخنوران اصفهان»، برنامه هایی است که مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان اجرا می کند.

- ایسنا/اصفهان رونمایی از نسخه الکترونیکی مجموعه مقالات محمد صدرهاشمی و کتاب های چه وخدی بود و تذکره سخنوران اصفهان ، برنامه هایی است که مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان اجرا می کند.

رضوان پورعصار، مدیر مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل (وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان) با اعلام این خبر به ایسنا گفت: مهم ترین برنامه ما به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان، رونمایی از نسخه الکترونیک تمام مقالات مرحوم محمد صدرهاشمی، صاحب امتیاز و مدیرمسئول روزنامه چهل ستون در دهه سی است.

وی ادامه داد: مرحله جمع آوری مقالات این مقام فرهنگی، از حدود شش ماه پیش آغاز شد و در ادامه، بخش هایی که امکان بازخوانی آن وجود نداشت، بازنویسی شد.

در نهایت نسخه ای را آماده کردیم که علاوه بر متن مقالات، تصویر اصل نسخه آن را که تا پیش از این دور از دست بود، در خود گنجانده و به عنوان مرجع می تواند مورد استفاده پژوهشگران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تازه های اصفهان شناسی

تازه های اصفهان شناسی