مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-04-26اجتماعي

اعتباراتی که کفاف نخبه پروری را نمی دهند


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ضرورت دارد برای ترغیب و تشویق دانش آموزان مستعد استان و فراهم آوردن زمینه شکوفایی استعدادهای آنان در عرصه های مختلف به منظور نخبه پروری اعتباراتی درنظر گرفته شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: ضرورت دارد برای ترغیب و تشویق دانش آموزان مستعد استان و فراهم آوردن زمینه شکوفایی استعدادهای آنان در عرصه های مختلف به منظور نخبه پروری اعتباراتی درنظر گرفته شود.

محمدعلی واقعی، امروز یکشنبه 6 اردیبهشت در نشست ستاد شورای عالی استان، با اشاره به شناسایی و جذب 840 دانش آموز بازمانده از تحصیل در سال گذشته، اظهار کرد: انجمن ها، موسسات خیریه، شهرداری ها، شوراهای اسلامی شهر و روستا و نهادها باید در شناسایی و بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به ویژه کودکان کار با آموزش و پرورش همکاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاایسنا، وی با بیان اینکه با برگزاری کارگاه ها مهارت آموزی و فرهنگ سازی، می توان با پشتیبانی از تولید علم در مسیر ارتقای توانمندی های دانش آموزان استان مانع زدایی کرد و به اشتغال پایدار رسید، تصریح کرد: در این راستا شهرداری ها با امکانات خود می توانند به کمک آموزش و پرورش آمده و با شاداب سازی مدارس با ایجاد فضای سبز، ضمن آموزش کاشت گل و گیاه به دانش آموزان، فضای فی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتباراتی که کفاف نخبه پروری را نمی دهند

اعتباراتی که کفاف نخبه پروری را نمی دهند