مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-04-26اقتصادي

طرح مقابله با حریق در فارس اجرا می شود


مدیرکل منابع طبیعی فارس با تاکید بر اهمیت پیشگیری از حریق های احتمالی در عرصه های منابع طبیعی استان در بهار تابستان پیش رو، از اجرای طرح مقابله با حریق در سه فاز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل منابع طبیعی فارس با تاکید بر اهمیت پیشگیری از حریق های احتمالی در عرصه های منابع طبیعی استان در بهار تابستان پیش رو، از اجرای طرح مقابله با حریق در سه فاز خبر داد.

عبدالحسن صمدنژاد دوشنبه 6 اردیبهشت در سومین جلسه ستاد پیشگیری و اطفاء حریق منابع طبیعی فارس گفت: اقدامات و تدابیر مهمی برای پیشگیری از وقوع حریق در مناطق تحت مدیریت در بهار و تابستان امسال در نظر گرفته شده و بسیاری از این اقدامات نیز در حال انجام است.

او با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت اطفای حریق منابع طبیعی در سطح استان گفت: در حال حاضر طرح مقابله با حریق در اراضی ملی در سه فاز قبل، حین و بعد از آتش سوزی طراحی و تدوین شده و مراحل چاپ این طرح جامع برای نخستین بار در کشور نیز در حال انجام است و می تواند منبع خوب و جامعی در حوزه آتش سوزی در کشور به حساب آید.

صمدنژاد همچنین با اشاره به شروع فصل گرما، کاهش بارندگی و پوشش گیاهی خشک در عرصه های منابع طبیعی خاطرنشان کرد: براساس اقدامات انجام شده، مراتع فارس به سه بلوک بحرانی، نیمه بحرانی و کم خطر تقسیم و در این راستا نیز نقشه راههای دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مقابله با حریق در فارس اجرا می شود

طرح مقابله با حریق در فارس اجرا می شود