مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-04-26سياسي

مطالعه کتب دینی انسان را در برابر شبهات واکسینه می کند


عدم مراقبت از خود چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی، قلب سلیم را از انسان می گیرد و شبهات را در قلب انسان تقویت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سیدحسین مؤمنی در سخنرانی ویژه برنامه ماه مبارک رمضان که در آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار شد با اشاره به آیات 87 تا 89 سوره شعراء اظهار کرد: در این آیات از قلبی سخن به میان آمده که در مراتب قلب بسیار حائز اهمیت است و تنها این قلب در مسیر سعادت و کمال قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه قلب شریف ترین عضو وجودی انسان است و اگر به درستی هدایت نشود هیچ بعدی از ابعاد معنوی انسان نمی تواند درست عمل کند، گفت: قلب که همان ظرف معنوی انسان است اگر با غیر معارف الهی پر شود قساوت قلب می آورد و از ارتکاب گناهان و رذائل اخلاقی نه تنها ناراحت نمی شود بلکه لذت هم می برد.

استاد حوزه علمیه ذکر گفتن دائمی را یکی از راه های مصونیت قلب دانست و اظهار داشت: همانطور که برای مراقبت از جسم در مقابل ویروس باید حتی در جاهایی که احتمال نمی دهیم هم ماسک داشته باشیم برای مراقبت از نفس و قلب هم همواره باید ذکر خدا را بر زبان داشته باشیم و از قرار گرفتن در محیط های آلوده به گناه و معصیت دوری کنیم.

وی با بیان اینکه فضای مجازی و گروه های گفت و گو محور خطرات زیادی را متوجه جوانان و نوجوانان کرده است، افزود: برای مثا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالعه کتب دینی انسان را در برابر شبهات واکسینه می کند

مطالعه کتب دینی انسان را در برابر شبهات واکسینه می کند