مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-26اقتصادي

تحریم توفیق اجباری برای رشد ساخت داخل در صنعت نفت بود


عضو هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: شاید اگر تحریم رخ نمی داد، در صنایع تجهیزساز و قطعه ساز ما پیشرفتی که طی چند سال اخیر بوده، - عضو هیات مدیره انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت گفت: شاید اگر تحریم رخ نمی داد، در صنایع تجهیزساز و قطعه ساز ما پیشرفتی که طی چند سال اخیر بوده، اتفاق نمی افتاد اما با این حال اگر تحریم ها در مبادلات با خارج از کشور برداشته شود، خوب است البته باید مدیریت شود و مسئولان به سازنده داخلی مراجعه کنند و حمایت های واقعی کماکان برقرار باشد.

احسان ثقفی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با توجه به این مساله که ممکن است بعد از پساتحریم احتمالی که ناشی از مذاکرات باشد، باز هم در سال های بعد با تحریم مواجه شویم.

لذا باید اقدامات برای حمایت از تولید داخلی اقدامات اساسی بلندمدت باشد، اظهار کرد: اقتصاد و صنعت کل دنیا در حال حاضر به هم پیوسته و نیازمند است و می توان گفت کل دنیا در کنار همدیگر، یک زنجیره تولید را اتشکیل می دهند.

شما اگر به کشورهای پیشرفته و فوق پیشرفته هم که صاحب تکنولوژی های تک مراجعه کنید، می بینید برخی از اقلام را از کشورهای دیگر وارد می کنند.

وی با بیان اینکه ما باید روابط اقتصادی و تجاری مان بهتر باشد تا بتوانیم راندمان بهتری داشته باشیم، اظهار کرد: حالا می خواهند مانعی را که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم توفیق اجباری برای رشد ساخت داخل در صنعت نفت بود

تحریم توفیق اجباری برای رشد ساخت داخل در صنعت نفت بود