مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-04-26اقتصادي

تابستان سختی در کرمان پیش رو داریم/ اجرای طرح اضطراری برای تامین کسری آب


مدیر آب و فاضلاب شهرتان کرمان گفت: برای جبران کسری آب، طرح اضطراری تامین آب از محل دشت شهید سلیمانی در حال انجام است که تاکنون هفت حلقه چاه، 11 کیلومتر خط انتقال و 28 کیلومتر خط انتقال برق برای آن انجام شده و پیشرفت فیزیکی پروژه 30 درصد است.

- صمدانی امروز ششم اردیبهشت ماه در جلسه امور منابع آب شهرستان کرمان با بیان اینکه با وجود تمام تلاش ها، وضعیت بارش در سال زراعی جاری پیش بینی های ما را به هم زد، اظهار کرد: تاکنون 16 حلقه چاه ایجاد و یا جابه جایی در شهر کرمان داشتیم و در تابستان گذشته به 26 منطقه در شهر کرمان آبرسانی سیار با استفاده از تانکر انجام شد.

وی ضمن تشریح وضعیت موجود تاسیسات آب شهر کرمان گفت: شهر کرمان دارای 107 حلقه چاه، سه قنات و تعداد 275 هزار انشعاب است.

صمدانی با اشاره به تنش آبی شهر کرمان تصریح کرد: نیاز آبی شهر کرمان 3079 لیتر بر ثانیه است ولی توان تولید 1934 لیتر بر ثانیه وجود دارد لذا 1145 لیتر بر ثانیه کمبود تولید آب داریم همچنین در سایر شهرهای شهرستان نیز 272 لیتر در ثانیه کمبود آب وجود دارد.

وی افزود: برای جبران کسری آب، طرح اضطراری تامین آب از محل دشت شهید سلیمانی در حال انجام است که تاکنون هفت حلقه چاه، 11 کیلومتر خط انتقال و 28 کیلومتر خط انتقال برق برای آن انجام شده و پیشرفت فیزیکی پروژه 30 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابستان سختی در کرمان پیش رو داریم/ اجرای طرح اضطراری برای تامین کسری آب

تابستان سختی در کرمان پیش رو داریم/ اجرای طرح اضطراری برای تامین کسری آب