مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-26سياسي

12 خبازی متخلف خاش به مرجع قضایی معرفی شدند


رییس مرکز بهداشت خاش سیستان و بلوچستان گفت: در یکماه اخیر 279 مورد بازدید، 17 تذکر کتبی و تشکیل و ارسال 12 پرونده تخلف بهداشتی از نانوایی های شهرستان به مراجع قضایی داشتیم.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مرکز بهداشت خاش سیستان و بلوچستان گفت: در یکماه اخیر 279 مورد بازدید، 17 تذکر کتبی و تشکیل و ارسال 12 پرونده تخلف بهداشتی از نانوایی های شهرستان به مراجع قضایی داشتیم.

علی نقی زاده در گفت و گو با ایسنا افزود: با توجه به پاندمی کرونا طرح تشدید نظارتهای بهداشتی در دستور کار قرار داشته و در طول یکسال گذشته بیش از 1600 مورد بازدید فقط از خبازی های شهرستان خاش صورت گرفته است.

وی بیان کرد: به دنبال بازدیدهای نظارتی صورت گرفته در ماههای قبل نیز 152 مورد تذکر کتبی صادر و 28 فقره پرونده تخلف از نانوایی به تعزیرات معرفی و حتی 3 مورد نیز منجر به تعطیلی گردید.

نقی زاده ادامه داد: از شهروندان عزیز درخواست می کنیم برای نتیجه گیری بهتر از طرح تشدید بازدیدهای نظارتی تیم های بهداشتی از خبازی ها و سایر اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، ضمن رعایت بیشتر اصول فاصله گذاری اجتماعی، نسبت به استفاده از ماسک و شستشوی مرتب دستها توجه بیشتری داشته باشند.

رییس مرکز بهداشت خاش اظهارکرد: عدم پذیرش وجه نقد، استفاده از دستگاه کارتخوان با رعایت موازین بهداشتی، گندزدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 خبازی متخلف خاش به مرجع قضایی معرفی شدند

12 خبازی متخلف خاش به مرجع قضایی معرفی شدند