مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-04-26سياسي

تجلیل از مدافعان سلامت دانش آموزی در قرچک


همزمان با هفته سلامت، آیین تجلیل از مدافعان سلامت دانش آموزی با حضور مسؤولان شهرستانی در مدرسه شاهد خاتم الانبیاء(ص) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از مدافعان سلامت، اظهار کرد: اگر بشریت به حقیقت قرآن پی ببرد، همه مشکلات از جمله بیماری ها برطرف می شود؛ چرا که درمان حقیقی جسم و روح انسان و زندگی عبرت بزرگی در زندگی بشر است، ادامه داد: وقتی سلامت جسمی به خطر افتاد، متوجه شدیم چقدر از سلامت وجودی روح و روان و دین غفلت ورزیدیم.

مدافعان سلامت موفق ترین نمونه مشارکت در فعالیت های اجتماعی را به نمایش گذاشتند بهمن خطیبی فرماندار قرچک در این مراسم بیان کرد: مراقبین و مدافعان سلامت موفق ترین نمونه مشارکت در فعالیت های اجتماعی را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به نمایش گذاشتند.

وی افزود: در این شرایط سختی که جهان با ویروس کرونا درگیر است، همه ملت ها سبک جدیدی از زندگی را تجربه می کنند، چرا که شرایط جدیدی در جوامع ایجاد شده است.

فرماندار شهرستان قرچک گفت: بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه جهش پیدا کرده است؛ این آسیب ها و بی اخلاقی ها شاید مانند ویروس کرونا منجر به کشتار وسیع انسان ها نشود، اما به مرور در روح و روان بشر ریشه می دواند و تمامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدافعان سلامت دانش آموزی در قرچک

تجلیل از مدافعان سلامت دانش آموزی در قرچک