مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-04-26حوادث

قاتلان مرد ساوجی در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس دستگیر شدند


فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری عاملان قتل مردی ساوجی که در آذرماه سال گذشته با ضرب گلوله در یکی از خیابان های این شهر به قتل رسیده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک علی اکبر عیسی آبادی ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای پایانی آذرماه سال گذشته، مردی 45 ساوجی، در حال که با یک دستگاه موتورسیکلت از مسیر محل کار به سمت منزل در حال تردد بود، با تیراندازی از سوی افرادی ناشناس به قتل رسید.

وی افزود: بلافاصله بررسی تخصصی موضوع از سوی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان آغاز شد و تحقیقات گسترده ای از دوستان و نزدیکان این فرد برای کشف معمای قتل انجام پذیرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده و در انجام تحقیقاتی تخصصی و همچنین با بهره گیری از روش هایی نوین علمی از سوی کارآگاهان پلیس، سرنخ هایی از دست داشتن اعضای یک خانواده که از مدت ها قبل با مقتول اختلاف داشت، در این قتل به دست آمد.

عیسی آبادی افزود: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس، دو نفر از عاملان اصلی قتل شناسایی و در هماهنگی انجام شده با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محله های شهرستان ساوه دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلان مرد ساوجی در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس دستگیر شدند

قاتلان مرد ساوجی در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس دستگیر شدند