مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-26اجتماعي

فروش سربازی دیگر اجرا نمی شود؟


فرزندان ذکور بالای 18 سال باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

- رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با بیان اینکه خانواده ها به فضاسازی های ایجاد شده در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: فرزندان ذکور بالای 18 سال باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرآنلاین سردار تقی مهری رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا در گفت وگویی تلویزیونی در خصوص فروش خدمت سربازی، اظهار داشت: در سال های 1394 تا 1398 کسانی که هشت سال غیبت سربازی داشتند با پرداخت جریمه برای آن ها کارت های مخصوصی صادر می‎ شد و در سال های 1399 و 1400 بحث فروش خدمت سربازی از طرف مجلس در قانون بودجه نیامده است و به همین دلیل دیگر اجرا نشد.

وی با بیان اینکه خانواده ها به فضاسازی های ایجاد شده در فضای مجازی توجه نکنند، گفت: فرزندان ذکور بالای 18 سال باید به خدمت سربازی اعزام شوند.

سردار مهری با بیان اینکه کشور ما نیاز به امنیت دارد و بخش اعظمی از این امنیت با حضور سربازان تامین می شود، افزود: در دوران هشت سال دفاع مقدس بیش از سه میلیون سرباز به جبهه ها اعزام شدند و از امنیت کشورمان در برابر رژیم بعث عراق دفاع کردند.

رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر قوی شدن خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های قوی شدن، مردمی کردن امنیت است و حضور سربازان در مناطق مختلف باعث برقر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش سربازی دیگر اجرا نمی شود؟

فروش سربازی دیگر اجرا نمی شود؟