مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-04-26سياسي

تاکنون تخلف انتخاباتی در گلستان ثبت نشده است


هیچ تخلف انتخاباتی تاکنون در گلستان ثبت نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی هاشمیان در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی گلستان اظهارکرد: رصد فضای انتخاباتی استان در حال انجام بوده و تاکنون هیچ تخلفی در این زمینه ثبت نشده است.

هاشمیان با اشاره به پایان زمان ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا هم گفت: بررسی صلاحیت ها در حال انجام است و متولیان امر باید مراقب باشند در بررسی صلاحیت ها تحت تاثیر سلایق، لابی گری ها و اعمال نفوذها قرار نگیرند.

وی گفت: دستگاه قضایی در کنار دستگاه های نظارتی برای فضای سالم و امن انتخاباتی در استان تلاش می کند و به مردم اطمینان می دهیم آنچه در صندوق بیندازند همان بیرون خواهد آمد.

رییس کل دادگستری گلستان از گروه ها و احزاب هم خواست: مراقب باشند برای به دست آوردن رای، با تخریب، توهین، سیاه نمایی و خدشه به وحدت اقوام و مذاهب، در مسیر دشمنان حرکت نکنند.

هاشمیان گفت: همه تبلیغات و برنامه های نامزدهای انتخاباتی در استان رصد می شود و در برخورد با کسانی که قانون را نادیده بگیرند، تعلل نمی کنیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گلستان هم در این جلسه از افزایش نظارت بر تبلیغات انتخابانی در فضای مجازی خبر داد و از مردم هم دعوت کرد: تخلف و جرایم انتخاباتی را به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون تخلف انتخاباتی در گلستان ثبت نشده است

تاکنون تخلف انتخاباتی در گلستان ثبت نشده است