مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-04-26اقتصادي

تولید 150 هزار متر مربع فرش دستباف توسط مددجویان در سال گذشته


معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: مددجویان این نهاد سال گذشته 150 هزار متر مربع فرش دستباف نفیس تولید کردند که بخش زیادی از آن به بازارهای بین المللی راه یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الله عبدالملکی با بیان اینکه توسعه مشاغل خرد و خانگی از مهمترین راهکارها برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی است، گفت: حمایت از کسب و کارهای خانگی در اولویت برنامه های کمیته امداد در سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها است.

وی با تاکید بر اینکه توسعه مشاغل خانگی، درآمدزایی و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده های نیازمند را به همراه دارد، تاکید کرد: فرش بافی از رایج ترین مشاغل خانگی در ایران به شمار می رود و همه ساله قالی بافان و تولیدکنندگان صنایع دستی سهم به سزایی در صادرات و ایجاد اشتغال کشور را به خود اختصاص می دهند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد از فعالیت بیش از 50 هزار طرح اشتغال مددجویان در حوزه فرش دستباف در سراسر کشور خبر داد و افزود: سال گذشته 1,048 میلیارد ریال تسهیلات برای راه اندازی 1759 طرح اشتغال زایی در حوزه فرش بافی به مددجویان اختصاص یافت.

عبدالملکی با بیان اینکه سال گذشته حدود 150 هزار متر مربع فرش دستباف توسط قالی بافان تحت حمایت کمیته امداد بافته شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی کارشناسان، قرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 150 هزار متر مربع فرش دستباف توسط مددجویان در سال گذشته

تولید 150 هزار متر مربع فرش دستباف توسط مددجویان در سال گذشته