مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-26سياسي

قرنطینه خانگی بیماران کرونایی به دقت رصد می شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: قرنطینه خانگی بیماران کرونایی از طریق سامانه مراکز بهداشت به دقت رصد شده تا افراد خارج از قرنطینه 14 روزه وارد جامعه نشوند.

- ایسنا/اردبیل معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: قرنطینه خانگی بیماران کرونایی از طریق سامانه مراکز بهداشت به دقت رصد شده تا افراد خارج از قرنطینه 14 روزه وارد جامعه نشوند.

بهروز ندایی در جلسه قرارگاه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در مقابله با بیماری کرونا در اردبیل اظهار کرد: ما از همراهی و همکاری خوب سپاه و مجموعه بسیج در مهار بیماری کرونا قدردان هستیم چرا که اجرای مرحله جدیدی از طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ثمرات و نتایج مثبتی را به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با حضور بسیجیان در محلات مختلف و پایش و رصد و بیماریابی که در مناطق مختلف انجام خواهد شد، ما در هفته های آینده موفق به مهار خیز چهارم کرونا خواهیم بود که در شرایط کنونی وضعیت حادی را در استان به وجود آورده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه مراکز بیمارستانی استان با افزایش تعداد بستری ها و حتی کمبود تخت آی.

سی.

یو روبه رو هستند، گفت: با قرنطینه خانگی برخی از بیماران باید از فشار و سنگینی کار بیمارستان ها کاسته شود که امیدواریم افراد حاضر در قرنطینه خانگی مدت زمان 15 روز مداوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرنطینه خانگی بیماران کرونایی به دقت رصد می شود

قرنطینه خانگی بیماران کرونایی به دقت رصد می شود