مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-04-26اجتماعي

2 عکاس نوجوان گیلانی شایسته تقدیر پنجمین مهرواره عکس شدند


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: آثار دو عکاس نوجوان گیلانی در پنجمین مهرواره عکاسی فصل زمستان این نهاد شایسته تقدیر شدند.

- اسفندیار ضیایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری پنجمین مهرواره عکس فصل زمستان کانون پرورش فکری، اظهار کرد: اثر رقیه بخشی زاده و ملیسا بیگدلی ، به ترتیب اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون لشت نشاء و لاهیجان استان گیلان شایسته تقدیر شدند.

وی افزود: این مهرواره با هدف به تصویر کشیدن زیبایی های فصل زمستان در شهر یا روستا و موضوع مادر طراحی و اعلام شده بود و اعضا و مربیان می توانند با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی و توجه به جایگاه والای مادر، در این فراخوان هنری شرکت داشتند.

ضیایی در ادامه با بیان اینکه هزار و 713 اثر به دبیرخانه این دوره از مهرواره ارسال شده بود، اضافه کرد: در میان 80 اثر راه یافته به مرحله پایانی، 12 اثر به عنوان برگزیده و 20 اثر نیز شایسته تقدیر شدند.

وی ادامه داد: جاوید تفضلی و سعید عامری هر دو عکاس و سمیرا صحرانورد، کارشناس هنری مدیریت آفرینش های ادبی و هنری کانون نیز داوری این رویداد هنری را برعهده داشتند و با بررسی هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکسِ متناسب با گروه سنی، توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، اثر رقیه بخشی زاده عضو مرکز فرهنگی هنری کانون لشت نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 عکاس نوجوان گیلانی شایسته تقدیر پنجمین مهرواره عکس شدند

2 عکاس نوجوان گیلانی شایسته تقدیر پنجمین مهرواره عکس شدند