مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 08:302021-04-26سياسي

قرارداد کار و امنیت شغلی برای کارگر مهم است


یک مقام مسئول کارگری با تاکید بر پیگیری اصلاح تبصره یک و دو ماده 7 قانون کار، امنیت شغلی و قرارداد کار را اصلی ترین دغدغه و مطالبه جامعه کارگری برشمرد و از کافرمایان خواست تا در شرایط سخت کرونا نیروهای کار خود را حفظ کنند.

- یک مقام مسئول کارگری با تاکید بر پیگیری اصلاح تبصره یک و دو ماده 7 قانون کار، امنیت شغلی و قرارداد کار را اصلی ترین دغدغه و مطالبه جامعه کارگری برشمرد و از کافرمایان خواست تا در شرایط سخت کرونا نیروهای کار خود را حفظ کنند.

فتح اله بیات ـ در گفت وگو با ایسنا با تبریک هفته کارگر به تلاشگران عرصه کار و تولید اظهار کرد: هر سال هفته کارگر با بیان مطالبات جدید و قدیم مرور و پیگیری می شود ولی با پایان هفته کارگر برخی موضوعات کارگری به فراموشی سپرده می شود در حالی که یکسری مباحث در حوزه روابط کار و قوانین کار هست که هرگز فراموش نمی شود و نمایندگان کارگری و کارفرمایی در قبال آنها مسئولیت دارند.

وی امنیت شغلی و معیشت را دو دغدغه اساسی کارگران عنوان کرد و گفت: قرارداد کار و امنیت شغلی برای کارگر اهمیت دارد و بعد از آن معیشت و تامین هزینه های زندگی است.

امسال به دلیل تداوم کرونا بیشتر از هر موضوعی باید به امنیت شغلی توجه شود چون به دلیل کرونا و تعطیلی بیشتر کسب و کارها و بنگاهها، کارگران قراردادی مورد تعدیل قرار گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارداد کار و امنیت شغلی برای کارگر مهم است

قرارداد کار و امنیت شغلی برای کارگر مهم است