مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-04-26پزشكي

در فصل بهار و شرایط کرونا هیچ نوع سرماخوردگی فصلی نداریم


رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و وضعیت و شرایط کرونا هیچ نوع سرماخوردگی فصلی نداریم و در حال حاضر وقت سرماخوردگی فصلی نیست.

- ایسنا/همدان رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل بهار و وضعیت و شرایط کرونا هیچ نوع سرماخوردگی فصلی نداریم و در حال حاضر وقت سرماخوردگی فصلی نیست.

دکتر ایرج صالحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم باید هر گونه علائم سرماخودگی را کرونا دانسته و سریعاً برای انجام تست کرونا به مراکز 16 ساعته مشخص شده مراجعه کنند و در صورت مثبت بودن تست دارو های آنتی ویروس لازم را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه متأسفانه افراد بیمار برای درمان دیر مراجعه می کنند و مراجعه دیر بیماران درمان آنها را سخت تر می کند، خاطرنشان کرد: بیماران برخی موارد به قدری برای درمان دیر مراجعه کرده اند که موفق به نمونه گیری تست بیمار به علت فوت نشده ایم و با رسیدن به بیمارستان بلافاصله فوت کرده اند.

رییس دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در ادامه با اشاره به وضعیت قرمز شهرستان اسدآباد اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت بیماران بستری شهرستان بالاست اما به نسبت چند روز گذشته شدت میزان بستری ها کمتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در فصل بهار و شرایط کرونا هیچ نوع سرماخوردگی فصلی نداریم

در فصل بهار و شرایط کرونا هیچ نوع سرماخوردگی فصلی نداریم