مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 08:502021-04-26پزشكي

سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی رضایی، گفت: با توجه به آغاز رسمی جایگزینی تدریجی نسخه نویسی الکترونیک به جای کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه سال جاری و جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان، - معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت، از راه اندازی سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی رضایی، گفت: با توجه به آغاز رسمی جایگزینی تدریجی نسخه نویسی الکترونیک به جای کاربرد دفترچه بیمه سلامت از اردیبهشت ماه سال جاری و جهت ارائه خدمات به بیمه شدگان، سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد.

وی افزود: سامانه ارائه خدمات شهروندی با قابلیت های اعم از احراز هویت بیمه شده بر اساس شماره ملی و شماره موبایل، امکان مشاهده اطلاعات هویتی و بیمه ای، امکان تغییر عکس و تمدید اعتبار بیمه، امکان مشاهده کلیه نسخ و امکان مشاهده ریز نسخه شامل تجویزی و خدمات ارائه شده راه اندازی شده است.

رضایی اظهار کرد: برای دسترسی به سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت کلیه شهروندان می توانند از طریق آدرس https://eservices.

ihio.

gov.

ir/esc/ مراجعه کنند.

بنابر اعلام سازمان بیمه سلامت سازمان بیمه سلامت، وی در پایان، گفت: دسترسی به تمام کارد کردهای سامانه سرویس شهروندی بیمه سلامت به زودی از طریق برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد

سامانه سرویس های شهروندی بیمه سلامت راه اندازی شد