مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:002021-04-26سياسي

گفتگوهای دانشجویی ویژه انتخابات ریاست جمهوری 1400 برگزار می شود


سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، گفتگوهای دانشجویی ویژه انتخابات ریاست جمهوری 1400 با هدف بررسی ابعاد، تأثیرات، شرایط و مقتضیات نهاد انتخابات از منظر دانشجویان را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان دانشجویی جهاد دانشگاهی، گفتگوهای دانشجویی ویژه انتخابات ریاست جمهوری 1400 با هدف بررسی ابعاد، تأثیرات، شرایط و مقتضیات نهاد انتخابات از منظر دانشجویان با حضور دانشجویان فعال سیاسی و اجتماعی و نمایندگان تشکل های دانشجویی، توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

مهدیه شاه نظری گفت: این مناظرات برگزار می شود تا دیدگاه دانشجویان در موضوع انتخابات بررسی شود چرا که دانشجویان به عنوان جریان پیشرو مطالبه گر همواره در کانون کنش های سیاسی- اجتماعی جامعه بوده اند.

وی با بیان اهمیت شنیدن نقد و نظرات جامعه دانشگاهی در کمک به مشارکت حداکثری مردم افزود: با تضارب آرا و نقد و بررسی گفتمان های مختلف است که می توان به بهترین راه و مسیر برای تحقق مشارکت در گام اول و در گام بعد انتخاب شخص، برنامه و گفتمان مناسب رسید.

مدیر مرکز گفتگو، مناظره و آزاداندیشی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خاطرنشان کرد: گفتگوهای دانشجویی ویژه انتخابات 1400 با موضوعات عوامل مؤثر بر مشارکت مردم در انتخابات ، عملکرد شورای نگهبان در ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفتگوهای دانشجویی ویژه انتخابات ریاست جمهوری 1400 برگزار می شود

گفتگوهای دانشجویی ویژه انتخابات ریاست جمهوری 1400 برگزار می شود