مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-04-26سياسي

حال کرمانشاه خوب نیست/ احتمال تشدید شرایط کرونایی از هفته آینده


معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه استان وضعیت خوبی در بحث کرونا ندارد، گفت: این احتمال هست که هفته آینده هفته سختی برای کرمانشاه باشد.

- حال کرمانشاه خوب نیست/ احتمال تشدید "شرایط کرونایی" از هفته آینده ایسنا/کرمانشاه معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه استان وضعیت خوبی در بحث کرونا ندارد، گفت: این احتمال هست که هفته آینده هفته سختی برای کرمانشاه باشد.

حسین خوش اقبال در جلسه امروز (ششم اردیبهشت) ستاد کرونای استان با اشاره به وضعیت نامناسب کرونا در استان گفت: علی رغم آماده باش دستگاه ها و اقدامات صورت گرفته، هنوز وضعیت کرونا در استان خوب نیست و نیاز است که دستگاه ها بصورت ویژه تری پای کار باشند.

وی افزود: مجموعه کادر بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی مشکلات و مسئولیت های بسیاری دارد و نمی توان تمام بار مقابله با این بیماری را به دوش آنها انداخت و نیاز است دستگاه های دیگر هم بطور جد پای کار باشند.

خوش اقبال تاکید کرد: اولویت اول تمام دستگاه ها باید سلامت جامعه باشد و تمام اقدامات مقابله ای و پیشگیری باید به شکل جدی تر پیگیری شود.

این مسئول با اشاره به وضعیت نامساعد استان های همجوار گفت: در حال حاضر وضعیت کرونا در استان های همدان، کردستان و ایلام بسیار نامساعد است و همین امر ما را ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال کرمانشاه خوب نیست/ احتمال تشدید شرایط کرونایی از هفته آینده

حال کرمانشاه خوب نیست/ احتمال تشدید شرایط کرونایی از هفته آینده