مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-04-26سياسي

زالی: وضعیت کرونایی تهران تا پایان هفته تغییر نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در حاشیه مراسم بهره برداری از مراکز درمانی سرپایی بیماران کرونایی بیمارستان لبافی نژاد اظهار کرد: - فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از تغییر نکردن وضعیت کرونایی تهران تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران در حاشیه مراسم بهره برداری از مراکز درمانی سرپایی بیماران کرونایی بیمارستان لبافی نژاد اظهار کرد: در راستای بازدید های ادواری که در استان تهران از بیماران کرونایی انجام شد شاهد انجام چند پروژه بوده ایم.

او افزود: اولین پروژه در این زمینه تفکیک بخش تریاژ تنفسی و اورژانس تنفسی در بیمارستان لبافی نژاد بود تا اختلاط بیماران صورت نگیرد.

زالی تصریح کرد: کلینیک سرپایی تزریق رمدیسیور در فاز اول را افتتاح کردیم و از آن جایی که در بیمارستان لبافی نژاد قطب عفونی کشور و مرکز تحقیقات عفونی کشور مستقر است بنابراین همکاران متخصص عفونی پشتیبانی علمی و فناوری و اجرایی این مرکز را انجام خواهند داد.

او ادامه داد: ناوگان بیمارستان لبافی نژاد با افزودن تخت های جدید به 22 تخت ICU جدید دست یافته است که هم اکنون د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زالی: وضعیت کرونایی تهران تا پایان هفته تغییر نمی کند

زالی: وضعیت کرونایی تهران تا پایان هفته تغییر نمی کند