مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:402021-04-26سياسي

مسئولان حقوق معوقه کارگران خراسان جنوبی را مطالبه کنند


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار مطالبه حقوق کارگران شد و گفت: این قشر در پیچ و خم های زندگی و قسط های بانکی گیر کرده و خودشان جرأت گرفتن حقوق خود را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی پیش از ظهر دوشنبه در جمع متولیان و تشکل های امور کار و کارگری استان با اشاره به هدف از خلقت انسان بیان کرد: اگرچه تمام اعضای بدن برای کار آفریده شده اما فرهنگ بشر دستبرد شده و از تعلیمات انبیا فاصله گرفته است.

وی با بیان اینکه کار در دین عبادت است، ادامه داد: امروزه کار را فقط در بخور و نمیر می بینند، در حالی که این گونه نبوده و زوایای مختلفی اعم از کسب روزی دارد.

آیت الله عبادی با اشاره به حقوق معوقه کارگران بیان کرد: افرادی که از نعمات رفاهی بسیاری استفاده می کنند، اما حقوق معوقه کارگران را نمی دهند، در حالی که خود کارگران نمی توانند از این امکانات استفاده کنند و این خیلی بی وجدانی است.

وی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب بارها پیرامون پشتیبانی از کارگران سفارش کرده اند، اظهار کرد: متاسفانه کارگران اسیر بی توجهی ها شده اند و نسبت به پرداخت حقوق آنها بی معرفتی صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواستار مطالبه حقوق کارگران شد و افزود: این قشر در پیچ و خم های زندگی و قسط های بانکی گیر کرده اند و خودشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان حقوق معوقه کارگران خراسان جنوبی را مطالبه کنند

مسئولان حقوق معوقه کارگران خراسان جنوبی را مطالبه کنند