مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:452021-04-26سياسي

امام جمعه یزد تأکید کرد: لزوم راه اندازی واحد دانش بنیان درکارخانجات


نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: لازم است کارخانجات یزد هر چه زودتر واحدهای دانش بنیان خود را راه اندازی کنند تا هم مشکل اشتغال جوانان تحصیلکرده برطرف شود و هم تولیدات آنها دانش محور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در جریان دیدار با رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با تاکید بر این که لازم است مدیران استان برای مانع زدایی از مسیر تولید جلسات منسجم و متعددی داشته باشند، اظهار کرد: مانع زدایی نیازمند هماهنگی، همراهی و همدلی مدیران و مسئولان استان است.

وی افزود: اگر مانعی در مسیر تولید وجود دارد، باید این موانع شناسایی شود و هر دستگاه بر اساس وظایف و مسئولیت های خود، این موانع را برطرف کند.

امام جمعه یزد با تاکید بر راه اندازی صنعت پوشاک در این استان ،گفت: موانعی در مسیر توسعه این صنعت وجود دارد که باید برطرف شود ضمن این که نساجی های استان نیز پس از اینکه مدتی رونق پیدا کرده بودند، دوباره به سمت افول رفته اند که لازم است مسائل و مشکلات آنها به طور جدی مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد.

ناصری با اشاره به این که برخی واحدهای یزد به ویژه واحدهای نساجی با مشکل کمبود نیرو مواجه هستند، بیان کرد: کارگران ساده اغلب از سایر استانها به یزد می آیند و نیروهای تحصیلکرده یزدی بیکار هستند که لازم است برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد تأکید کرد: لزوم راه اندازی واحد دانش بنیان درکارخانجات

امام جمعه یزد تأکید کرد: لزوم راه اندازی واحد دانش بنیان درکارخانجات