مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-04-26اقتصادي

کشتارگاه های صنعتی دام در استان اردبیل افزایش می یابد


مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل گفت: با بهره برداری از کشتارگاه صنعتی در حال احداث در شهرستان سرعین تا سه ماه آینده، مجموع کشتارگاه های صنعتی دام در استان به 5 باب افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهلول تکلوی بعد از ظهر امروز در بازدید از مراحل احداث کشتارگاه صنعتی دام در شهرستان سرعین اظهار کرد: در حال حاضر 4 باب کشتارگاه صنعتی دام و 4 باب کشتارگاه صنعتی طیور و 5 باب کشتارگاه سنتی دام در استان اردبیل فعال بوده و محصولات خود را تحت نظارت بهداشتی و کیفی دامپزشکی وارد بازار مصرف می نمایند که با بهره برداری از این کشتارگاه تا سه ماه آینده، مجموع کشتارگاه های صنعتی دام در استان به 5 باب افزایش می یابد.

وی افزود: بهره برداری از این کشتارگاه علاوه بر ایجاد اشتغال و پویایی منطقه موجب افزایش بهره وری در تولیدات دامی نیز می شود.

مدیرکل دامپزشکی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به وظایف حاکمیتی دامپزشکی در نظارت بهداشتی بر کشتارگاه ها، مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، روند تولید فرآورده های دامی سالم از ابتدای پرورش دام، طیور و آبزیان تا استحصال فرآورده های خام دامی، تحت کنترل دامپزشکی است.

تکلوی با اشاره به حساسیت ویژه دامپزشکی در تامین امنیت و تضمین سلامت غذایی جامعه، تصریح کرد: حساسیت موضوع تا حدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه های صنعتی دام در استان اردبیل افزایش می یابد

کشتارگاه های صنعتی دام در استان اردبیل افزایش می یابد