مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:002021-04-26اقتصادي

آمار ابتلا به کرونا در گرمخانه های تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمالک حسینی، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های شهرداری تهران در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد درباره آمار کرونا در گرمخانه های پایتخت اظهار داشت: - مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های شهرداری تهران گفت: از فرودین امسال طرح ساماندهی کارگران فصلی با یکی از پلت فرم هایی که خدمات در منزل می دهند آغاز شده و با کمک بانک اطلاعاتی شهرداری با این افراد تماس گرفته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدمالک حسینی، مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های شهرداری تهران در نشست خبری که به صورت مجازی برگزار شد درباره آمار کرونا در گرمخانه های پایتخت اظهار داشت: سال گذشته موردی از ابتلا به کرونا مثبت در گرمخانه ها میان مددجویان نداشتیم اما امسال دو مورد فقط طی روزهای اخیر گزارش شده که آنها را قرنطینه کردیم.

وی ادامه داد: در یکی از سامان سراها هم وضعیت به همین صورت بوده و 6 مورد از مددجویان و 4 مورد از مددکاران تست کرونایشان مثبت بوده است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های شهرداری تهران با بیان اینکه طی 10 روز اخیر و با موج جدید کرونا به طور کلی 34 مددجو به طورکرونا مثبت شده اند که از این تعداد برخی در گرمخانه ها خدمت می کنند گفت: نامه نگاری و پیام هایی برای د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار ابتلا به کرونا در گرمخانه های تهران

آمار ابتلا به کرونا در گرمخانه های تهران