مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-26سياسي

مهرواره «محله همدل» در استان گیلان برگزار می شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اجرای مهرواره فرهنگی و معنوی «محله همدل» در سراسر استان، گفت: در این مهرواره خدمت اجتماعی مساجد تشکل های دینی مد نظر است.

- رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اجرای مهرواره فرهنگی و معنوی محله همدل در سراسر استان، گفت: در این مهرواره خدمت اجتماعی مساجد تشکل های دینی مد نظر است.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه فراهم سازی زمینه بهره مندی از برکات، معرفت و مغفرت ماه مبارک رمضان ضروری است، اظهار کرد: دغدغه سازمان تبلیغات اسلامی برای بهره مندی بیشتر مردم از معنویت در این ماه سبب شد تا برنامه ریزی لازم برای اجرای برنامه های ویژه در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه که از ابتدای ماه مبارک رمضان اقامه نمازهای یومیه در مساجد با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی انجام شده است، گفت: یکی از تأکیدات سازمان تبلیغات به مساجد و هیئت های امنا رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی در هنگام برگزاری نمازها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم شب های قدر و احیا بر اساس دستورالعمل های تعیین شده از سوی ستاد ملی کرونا در تمام مساجد و محافل مذهبی برگزار می شود، افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان جز خوانی قرآنی در استان گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرواره «محله همدل» در استان گیلان برگزار می شود

مهرواره «محله همدل» در استان گیلان برگزار می شود