مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اردیبهشت 1400 ساعت 10:052021-04-26اجتماعي

قدردانی از 2 نوجوان گیلانی در مهرواره عکاسی فصل زمستان


مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: آثار دو عکاس نوجوان گیلانی در قاب «شایسته تقدیر» پنجمین مهرواره عکاسی فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده شدند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: آثار دو عکاس نوجوان گیلانی در قاب شایسته تقدیر پنجمین مهرواره عکاسی فصل زمستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزیده شدند.

اسفندیار ضیایی در گفت وگو با خبرنگاران، از معرفی برترین های پنجمین مهرواره عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و اظهار کرد: پنجمین مهرواره عکس فصل زمستان کانون پرورش فکری در حالی به کار خود پایان داد که اثر عکاسی رقیه بخشی زاده و ملیسا بیگدلی به ترتیب اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون لشت نشاء و لاهیجان استان گیلان در قاب تصاویر شایسته تقدیر ماندگار شد.

وی افزود: این مهرواره با هدف به تصویر کشیدن زیبایی های فصل زمستان در شهر یا روستا و موضوع مادر به دلیل همزمانی با ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر، طراحی و اعلام شده بود و اعضا و مربیان با نگاهی دقیق به طبیعت و جغرافیای بومی و محلی جای جای کشور و توجه به جایگاه والای مادر، در این فراخوان هنری شرکت داشتند.

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان با بیان اینکه 1713 اثر به دبیرخانه مهرواره عکاسی فصل زمستان ارسال شد، گفت: در میان 80 اثر را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از 2 نوجوان گیلانی در مهرواره عکاسی فصل زمستان

قدردانی از 2 نوجوان گیلانی در مهرواره عکاسی فصل زمستان